Resurrection and the Art of Writing

Resurrection and the Art of Writing

A rőt varjú

2020. március 09. - herma

Kicsi voltam, gyerek voltam

Unalmamban verset írtam

Össz-vissz tán a másodikat

(Már kijártam a másodikat)

 

Betűm csúnya, tollam rágott

Anyám gyakran nyakon vágott

Reggel keltem, kifigyeltem

Tájverset szül költő-illem

 

S bár széphez még semmi közöm

Mielőtt még felöltözöm

Megírom hát; tollam rótta

Az egész lett kettő strófa

 

De elkészült, megmutattam

Dicsérettől nem mulattam:

Mi ez, fiam? A varjú rőt?

Jött a kérdés, kis fejem főtt

 

Igenis rőt: ázott, tépett

Anyám fejcsóválva nézett

Ha ismered a szavakat

Versírni csak akkor szabad!

A bejegyzés trackback címe:

https://freeakofnature.blog.hu/api/trackback/id/tr9815511588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása